torstai 7. maaliskuuta 2013

okei,heka lähti keskiviikkona johonki pohjosee päi,mä en voi mitään muuta kun oottaa et se tulee takasi..eli siis pitkäperjantaina? siinä ehtii mennä mun synttäritkin jo ohi,no ei se mitää,koska se on tärkeintä et nään sen sitte
Toisinaan olishan se kiva jos vois jotain yhteyttä pitää,kun molempien puhelimet  sattuu olemaan rikki,paitsi että mun puhelin on kyllä kuudessa osassa varmaan jossain päin nummenpäätä.
täs ei taaskaan ollu mitää pointtia .. mä voisin kertoo kuulumisia ja kertoo et miten se palaveri  sossujen ,luokanvalvojan,rehtorin,äiteen,kuraattorin ja kouluterveydenhoitajan kanssa meni.
Luulisin että ketää ei olis kiinnostanut,mutta ehkä mä yllätän kaikki ilosesti sitten kun pysyn samanlailla koulussa kun nää viimeset 4päivää,maanantaista torstaihin,helmi on puhdas,ei yhtäkään poissaoloo,ei myöhästymisiä,ei huomautuksia,jesjee vitsi mä oon ilonen,ehkä mä sittenkin pääsen luokaltani.
-jenna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti